Главная » 2016 » Сентябрь » 14 » Антифриз та автомобілі Рено. За та проти
13:04
Антифриз та автомобілі Рено. За та проти

У багатьох автомобілістів історично склалося недбале ставлення до охолоджувальної рідини, викликане недооцінкою або незнанням її значення. Погані наслідки від застосування неякісної охолоджуючої рідини, як правило, проявляються не відразу, а через рік-два після початку її заміни. Та й не всякий водій зможе зрозуміти, що причиною проблеми, що виникла в автомобілі, є охолоджуюча рідина, антифриз, тосол.

Пояснимо, що буде далі матися на увазі під терміном «неякісна» охолоджуюча рідина. По-перше, це всілякі тосоли і антифризи які  ніколи не проходили випробувань у виробників автомобілів, що не мають допуску / схвалення на застосування хоча б для одного виду автомобілів. Склад і властивості охолоджувальних рідин залишаються на совісті виробників. На жаль, такими продуктами заставлені полиці наших магазинів, а їх використання пов'язане з ризиком виникнення перелічених нижче проблем.

По-друге, це охолоджуючі рідини, не призначені для даного типу автомобіля. Наприклад, в керівництві по експлуатації Renault Trafic 2007 сказано, що в нього можна заливати тільки антифриз, відповідний специфікації від G11 і вище. Це означає, що якщо ви заллєте будь-якої іншої антифриз, то, як мінімум, автомобіль знімуть з гарантії, а, як максимум, з автомобілем виникнуть серйозні проблеми, за які фірма-виробник не нестиме відповідальності. У цьому сенсі, всі антифризи, що не відповідають специфікації компанії Renault будуть для даного автомобіля «неякісними».

Перегрів. Охолоджуюча рідина виконує основну функцію в роботі автомобіля - охолодження двигуна,  та як мастило внутр. запчастин системи охолодження і додаткову функцію - обігрів салону.

Вона відводить приблизно одну третину тепла, що виділяється в двигуні при згорянні палива.

Оптимальною температурою працюючого двигуна є 85-95 ° С. Коли з якихось причин в системі охолодження ослаблена ефективність відводу тепла, починається перегрів, який призводить на

перших порах до збільшення витрати палива і зменшення потужності двигуна. Якщо двигун в звичайному режимі постійно перегрівається або навіть «кипить», це означає, що в системі охолодження

автомобіля з'явилися серйозні проблеми. Якщо їх вчасно не усунути, то вони почнуть негативно впливати на роботу двигуна, і термін служби двигуна зменшиться в 2-3 рази. Перегрів двигуна в переважній більшості випадків викликаний неякісною охолоджувальною рідиною і дефектами системи ох.

Корозія. Найбільш частим дефектом, пов'язаним з охолоджувальною рідиною, є корозія металів, з якими ця рідина контактує. Корозійний шар (іржа) на стінках каналів двигуна і радіатора стає ізолятором тепла, так як має теплопровідність приблизно в 50 разів меншу, ніж метал. Виникає наступна проблеми: двигун гірше віддає тепло, радіатор гірше його приймає, двигун перегрівається, охолоджуюча рідина перегрівається, відведення теплової енергії буде відбуватися при підвищених температурах. Проблема посилюється тим, що корозійний шар звужує канали радіатора (які і без того вузькі) і збільшує гідравлічний опір каналів (гладка  поверхня стає шорсткою). Це веде до зменшення швидкості руху охолоджуючої рідини, зниження тепловідведення і додаткового перегріву. Також погана рідина дуже агресивна (погано впливає на алюмінієві запчастини ДВЗ), і як наслідок пошкоджує  їх, корозія також може «з'їсти» радіатор до дірок.
Перегрів і нерівномірне теплове розширення циліндрів, викликане корозією, призводить до деформації маслоз'ємних кілець. Моторне масло починає потрапляти в вихлопні гази, а вихлопні гази в масло. Неякісна охолоджуюча рідина стає причиною почорніння і прискореного «спрацьовування» моторного масла.

Через продукти корозії (часток іржі), що знаходяться в охолоджуючій рідині може пошкодитись термостат, зруйнуватися крильчатка помпи, протекти підшипник помпи, засмітитися радіатор і навіть канали двигуна.
Тому якщо Ви помітили в розширювальному бачку свого автомобіля «іржаву каламуть», необхідно терміново міняти антифриз і промивати систему охолодження.

    

Просмотров: 349 | Добавил: renomaster | Рейтинг:
0.0/5 из 0
Всего комментариев: 0
avatar

Renault Master пришел на замену Renault Estafette летом 1980 года вместе с Renault Trafic и предназначен для рынка грузовиков общей массой от 2,8 до 3,5 тонн.

Master предлагался с тремя вариантами колесной базы (2,87, 3,23 и 3,70 м) в виде микроавтобуса, фургона, пикапа и шасси. Было два разных высоты крыши. В фургоне грузовой отсек варьировался от 9 до 12,7 м³

Автомобиль комплектовался 2,0-литровым бензиновым двигателем мощностью 80 л.с. от Renault 20 и 2,55-литровым дизельным двигателем мощностью 71 л.с.

Где мы находимся ?
г.Киев, ул. Янтарная 7/5
Работаем с понедельника по пятницу включительно, с 9-00 до 19-00
Подробнее