Главная » 2016 » Апрель » 30 » Рено Мастер нового покоління. Якість та комфорт
14:10
Рено Мастер нового покоління. Якість та комфорт



Французькі виробники пропонують три варіанти обсягу кузова з довжиною від п'яти до семи метрів і різною висотою всередині багажного відсіку. Внутрішній корисний об'єм варіюється від 8 до 22 кубічних метрів. При цьому у Рено Мастер вантажопідйомність сягає двох тон. Її забезпечує посилена потрійна ресора в задній частині машини. Внутрішня частина будь-якого кузова цієї модифікації оброблена спеціальним захисним матеріалом на висоту 120 см від підлоги - це оберігає борт Renault Master від пошкоджень при переміщенні товарів.

Технічна начинка Рено Мастер на дуже хорошому рівні. Під капотом автомобіля розташований 2.3-літровий дизельний двигун. Його потужність, дорівнює 101 або 125 кінським силам, може передаватися як на передній, так і на задній міст. На задньопривідних автомобілях на задній осі встановлено ​​блокування, що забезпечує кращу прохідність Renault Master. У дизельного двигуна нового покоління дуже добре продумана система газорозподілу, де замість ременя використовується ланцюг. Це, в свою чергу, прекрасно позначається на його надійності і значно зменшує вартість обслуговування. Крім цього, дизельні 2.3-літрові мотори нового покоління дуже економічні, що значно покращує у нового Рено Мастер технічні характеристики. При поїздках по місту вони споживають менше десяти літрів на сто кілометрів пробігу, а на трасі трохи більше семи. Ці агрегати забезпечують хорошу динаміку і тягу і легко справляються з вантажем в багажному відсіку, розганяючи автомобіль дуже жваво.

У парі з двигуном працює шестиступінчаста механічна КПП Рено Мастер. Її важіль розташований на центральній консолі - це досить зручно і робить перемикання передач можливим навіть, коли права рука лежить на підлокітнику.

Ергономіка салону Renault Master дійсно на висоті. Посадка в кріслі водія - вище всяких похвал, діапазон регулювань дуже великий, але і це ще не все - крісло водія може налаштовуватися в залежності від ваги людини, для забезпечення оптимального рівня комфорту.

У Рено Мастер характеристики салону і наявність двох сидінь для пасажирів дозволяють комфортно їхати на цьому автомобілі втрьох. Благо для особистих речей кожного знайдеться цілком достатньо місця. Над головами водія і пасажирів розташовані полки, в дверях передбачені зручні і місткі кишені, торпедо також не позбавлена ​​різного роду відкриваючихся скриньок. Тут навіть є свого роду пюпітр, який дозволяє писати або робити нотатки під час руху.

Крісло центрального пасажира, якщо воно вільно, може легко трансформуватися в зручний столик. На ньому передбачена обертається частина, де можна не тільки перекусити, а й поставити ноутбук і повернути його екраном або до водія або до пасажира. Спеціальні обмежувачі не дозволять йому впасти під час руху Renault Master. Тут же розташована і пара підстаканників з додатковою нішею.

У салоні автомобіля гідна шумоізоляція як для комерційного транспорту. Практично не чути шуму двигуна або тертя коліс об дорожнє полотно.

Задні двері для доступу в багажний відсік можуть відкриватися і зупинятися на 90, 180 або 270 градусів. При цьому отвір дверей становить 1.5 метра, що цілком достатньо для навантаження не тільки дрібних вантажів, а й меблів або європіддонів. Навантаження або розвантаження вантажів може здійснюватися також і через бічні зсувні двері. У Рено Мастер розміри бічного отвору становлять 1 метр і 10 сантиметрів.

Крім цієї модифікації передбачені й інші моделі Рено Мастер. Одна з найпопулярніших - вантажний автомобіль, який пропонується у вигляді рамного шасі з встановленими на нього вантажним відсіком. Цей відсік може бути самих різних розмірів і призначень, починаючи від звичайного металевого фургона і закінчуючи рефрижератором.

Наступна модифікація - шістнадцятимістний туристичний мікроавтобус. У ньому є зручні полиці над кожним місцем, з індивідуальним освітленням і вентиляцією для всіх пасажирів. Ці мікроавтобуси також мають градацію по висоті і нафаршірованності: від звичайного маршрутного до комплектації люкс.

У ряді моделей представлений і самоскид. Це автомобіль з відкритим відкидним кузовом, в який можна помістити близько двох тон вантажу. Між кабіною і кузовом є місткий ящик для інструментів.

Рено Мастер завдяки своїй надійності і широкого переліку пропонованих модифікацій займає місце самого популярного комерційного автомобіля в Європі. Його розробники зуміли запропонувати автомобіль, який може застосовуватися у всіх сферах діяльності, де потрібно вантажопідйомність в кілька тон. У нашій країні він поки не отримав такого широкого поширення, але це лише питання часу.

Таке враження, що його творці спеціально готували останнє покоління цього автомобіля до підкорення ринку нашої країни. У нового Рено Мастер двигун більш підготовлений до зимових умов, акумулятор має більший запас заряду для забезпечення впевненої роботи стартера. Температура антифризу на холодному моторі забезпечується спеціальними нагрівальними елементами. Навіть в зимовий час практично відразу після старту двигуна в салон починає надходити тепле повітря. Така характеристика Renault Master дозволяє йому впевнено лідирувати серед інших комерційних автомобілів і незабаром помітно потіснити конкурентів.

Просмотров: 684 | Добавил: renomaster | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
avatar

Renault Master пришел на замену Renault Estafette летом 1980 года вместе с Renault Trafic и предназначен для рынка грузовиков общей массой от 2,8 до 3,5 тонн.

Master предлагался с тремя вариантами колесной базы (2,87, 3,23 и 3,70 м) в виде микроавтобуса, фургона, пикапа и шасси. Было два разных высоты крыши. В фургоне грузовой отсек варьировался от 9 до 12,7 м³

Автомобиль комплектовался 2,0-литровым бензиновым двигателем мощностью 80 л.с. от Renault 20 и 2,55-литровым дизельным двигателем мощностью 71 л.с.

Где мы находимся ?
г.Киев, ул. Янтарная 7/5
Работаем с понедельника по пятницу включительно, с 9-00 до 19-00
Подробнее