Главная » 2016 » Сентябрь » 15 » Турбіни Рено Трафіка та їх системи. Як влаштований турбокомпрессор Рено Мастера
19:03
Турбіни Рено Трафіка та їх системи. Як влаштований турбокомпрессор Рено Мастера

Як влаштована турбіна Рено Мастера або Рено Трафіка?

В загальному, турбокомпресор влаштований просто. Головна деталь - це картридж. В середині нього 

розміщується вал, а з двох протилежних кінців до цього валу прикріплені турбінні колеса, крильчатки. З 

одної сторони гаряча" на неї подаються вихлопні гази", а з протележної зимна, або надувна "подає під 

тиском повітря в впускний колектор".  Для того щоб вал нормально обертався і не грівся, до нього під 

тиском подається моторне масло. Також до картриджа йде і трубка з антифризом для додаткового 

охолодження ( в деяких варіантах без охолодження).

З боків до корпусу картриджа прикріплені два «равлика» - гарячий і холодний, всередині яких 

обертаються турбінні колеса. У гарячу надходять вихлопні гази, розкручують колесо, а потім 

«відлітають» в вихлопну трубу через бічний отвір равлика. Турбоколесо в холодному равлику всмоктує 

чисте атмосферне повітря з впускного тракту і жене його під сильним тиском далі у впускний тракт до 

циліндрів двигуна.
Без масла турбіна працювати не може. Зазвичай для герметизації валів використовують гумові сальники 

(як в двигуні і коробці передач), але ніякі сальники не зможуть витримати режими роботи турбіни. Робоча 

температура в ній досягає тисячі градусів, а частота обертання валів - сотень тисяч обертів на хвилину. 

Це набагато більш суворі умови, ніж в моторі.

Вали і втулки в турбіні підігнані одна до одної з дуже високою точністю, і за рахунок цього масло не 

повинно сочитися крізь них, якщо турбіна справна. Але як тільки зазори збільшуються, масло через 

«холодну» частину турбіни засмоктує у впускний колектор двигуна разом з нагнітається повітрям. У таких 

випадках кажуть, що «турбіна жене масло».

Поломки турбокомпресора:
Природний знос робочих поверхонь валів і втулок.
Знижений тиск масла в двигуні: турбіні не вистачає мастила, і вона сильніше зношується.
Підвищений тиск масла в двигуні: масло просто видавлює через щілини між втулками і валами.
Підвищене розрідження у впускному колекторі - масло з турбіни туди засмоктує. В результаті двигуни, де 

зазори в циліндрах близькі до ідеальних, угар масла через несправну турбіну може досягати декількох 

літрів на сотню кілометрів. Ось цього-то і бояться прихильники безнаддувних моторів. Але комерційні 

авто такі як Рено Мастер та Рено Трафік як правило всі турбодизельні, рідкісто попадаються бензинові 

без турбіни.

Раджу Вам слідкувати за станом свого автомобіля трішки краще та все буде в нормі...

      

Просмотров: 637 | Добавил: renomaster | Рейтинг:
5.0/5 из 1
Всего комментариев: 0
avatar

Renault Master пришел на замену Renault Estafette летом 1980 года вместе с Renault Trafic и предназначен для рынка грузовиков общей массой от 2,8 до 3,5 тонн.

Master предлагался с тремя вариантами колесной базы (2,87, 3,23 и 3,70 м) в виде микроавтобуса, фургона, пикапа и шасси. Было два разных высоты крыши. В фургоне грузовой отсек варьировался от 9 до 12,7 м³

Автомобиль комплектовался 2,0-литровым бензиновым двигателем мощностью 80 л.с. от Renault 20 и 2,55-литровым дизельным двигателем мощностью 71 л.с.

Где мы находимся ?
г.Киев, ул. Янтарная 7/5
Работаем с понедельника по пятницу включительно, с 9-00 до 19-00
Подробнее