class="main-page day">
Ремонт Рено Мастер, Трафик, Renault, разборка, робот, сто
ru uk en




СТО Рено Бус Сервіс, вул. Янтарна 7/5, Київ Ми пропонуємо наступні поширені послуги: комп'ютерна діагностика Renault Master і Renault Trafic ремонт двигуна Рено Майстер (ремонт поршневий, заміна ремня ГРМ, ремонт турбіні, стартера, радіатора та інших елементів ДВЗ) ремонт гальм Рено Трафік, заміна колодок, дисків та супортів ремонт коробок передач Рено Трафік (КПП та РКПВ), заміна зчеплення в зборі, диска чи кошика зчеплення
ремонт ходової Рено Майстер, заміна стійок стабільзатора, амортизаторів, сайлентблоків ремонт рульового керування Renault Trafic, заміна рульових тяг Renault Master заміна витратних (заміна масла, заміна фільтра повітряного, масляного, паливних фільтрівного, фільтра салону) заміна свічок підігріву ремонту Трафік на всіх двигунах, регулюванн ... Читать дальше »

Прикрепления: Картинка 1
Категория: Ремонт микроавтобусов Renault | Просмотров: 1906 | Добавил: melnikoff | Дата: 2015-06-19 | Комментарии (1)





Renault Trafic, Ремонт Рено Мастер Київ ( рус.  Рено Трафік) – серія вантажних фургонів та мінівенів, що випускаються компанією  Renault  в Європі з 1981 року.

Продаж першого покоління Renault Trafic стартував у 1981 році. Автомобіль прийшов на зміну Renault Estafette , що випускався з 1959 року  .

Двигуни устанавливали продольно, що дозволило досягти гарного завантаження переднього провідного мосту. Базовим став карбюраторний 1,4-літровий 48-сильний двигун. У 1984 році налагоджено виробництво Trafic з 1,65-літровим 65-сильним двигуном з 5-ступінчастою механічною КПП або 3-діапазонним автоматом. З 1987-го з'явився 1,7-літровий 68-сильний двигун, а на повнопривідній моделі 2,0-літровий 82-сильний. Встановлення дизеля (2,1 л, 65 л.с.) призвело до того, що через громіздкіший силовий агрегат довелося висунути вперед радіаторні грати. ... Читать дальше »

Прикрепления: Картинка 1
Категория: Ремонт микроавтобусов Renault | Просмотров: 1356 | Добавил: melnikoff | Дата: 2015-06-19 | Комментарии (1)





Мінімальна товщина гальмівних дисків описана в інструкції або технічних параметрах автомобіля, у нашому випадку Ніссан Прімастар та Ніссан Інтерстар (Рено Трафік, Рено Майстер). Зазвичай виробники допускають виробітку по міліметру максимум 1,5 мм. набік. Нехтування цими параметрами диска може мати сумні наслідки. При занадто малій товщині гальмівного диска після 50% знесення гальмівних колодок поршня гальмівних циліндрів висуваються дуже сильно, що призводить до їх перекосу, корозії та заклинювання. У таких випадках автомобіль зазвичай погано гальмує, при гальмуванні прагне вирвати руль з рук, пропадає накат, збільшується витрата палива, гальмівна педаль стає дуже важкою. Тонкий д ... Читать дальше »

Прикрепления: Картинка 1
Категория: Ремонт микроавтобусов Renault | Просмотров: 1311 | Добавил: melnikoff | Дата: 2015-06-19 | Комментарии (1)