class="main-page entry">
Ремонт Рено Мастер, Трафик, Renault, разборка, робот, сто
ru uk en


<<< ПОДПИШИСЬ НА НОВОСТИ >>>

08:44
Амортизатор Рено Трафик 1,6, 1,9 2,0 2,5

Амортизатор (від  фр.  amortisseur) - пристрій для гасіння коливань ( демпфування ) та поглинання поштовхів та ударів рухомих елементів (підвіски, коліс), а також корпусу самого транспортного засобу, за допомогою перетворення механічної енергії руху (коливань) на теплову.

Амортизатори застосовуються спільно з пружними елементами  пружинами  або  ресорамиторсіонами , подушками тощо для гасіння вільних коливань великих мас і запобігання високим відносним швидкостям менших мас, пов'язаних пружними елементами.

Не слід плутати зовні схожі трубний гідравлічний амортизатор і  газову пружину . Останні також часто зустрічаються в автотехніці та побуті, але мають інше призначення (а саме створення штовхаючого зусилля на штоку). Заради справедливості треба відзначити, що чистих гідравлічних амортизаторів майже не зустрічається, вони завжди трохи підпружені надлишковим тиском газу в бустері. Чисті газові пружини (без додаткового опору руху), навпаки, трапляються досить часто. 

  • за принципом дії - на фрикційні або механічні (сухого тертя), гідравлічні (в'язкісні тертя) та релаксаційні;
  • за характером дії сил тертя - на амортизатори односторонньої та двосторонньої дії (з опором на прямому та зворотному ходах);
  • конструктивно гідравлічні амортизатори поділяються на важільно-лопатеві, важільно-поршневі та телескопічні (дво-і однотрубні) з газовим підпором або без нього;
  • за характером зміни сили опору, залежно від переміщення котків, швидкості та прискорення цього переміщення амортизатори поділяються на:
    • амортизатори з постійною силою тертя (наприклад, простий механічний амортизатор танка «Ландсверк»);
    • амортизатори з силою тертя, яка залежить від переміщення («Леопард-2»), при цьому сила тертя може бути як пропорційна переміщенню, так і мати нелінійну залежність;
    • амортизатори із силою тертя пропорційної швидкості переміщення катка (переважна більшість сучасних гідравлічних амортизаторів);
    • амортизатор, опір якого змінюється пропорційно до прискорення.
Односторонній амортизатор

У амортизатора такого типу опір при ході, що відповідає стиску підвіски, незначно, а основне поглинання енергії відбувається при відбої. Завдяки цьому вони забезпечують дещо плавніший хід, проте зі зростанням нерівностей дороги та швидкості підвіска не встигає зайняти вихідне положення до наступного спрацьовування. це призводить до «пробої» і змушує водія знизити швидкість. З появою близько 1930 року амортизаторів подвійної дії одноходова конструкція поступово вийшла з вживання.

Двосторонній амортизатор

Амортизатор, який діє (працює) у двох напрямках, тобто амортизатор поглинає енергію під час руху штока в обидві сторони, передаючи, однак, при цьому і деяку частину зусилля поштовхів на кузов при прямому ході. Така конструкція амортизатора ефективніша, ніж односторонній амортизатор, в тому сенсі, що може бути побудована з урахуванням необхідного компромісу між плавністю ходу і стабільністю автомобіля на дорозі. Для швидкісних автомобілів характерні «жорсткіші» налаштування, для комфортабельних пасажирських — «м'якіші», де більша частина роботи амортизатора припадає на «відбій».

На автотранспорті, як правило, ефективність робочого ходу амортизатора (стиснення, наїзд колесом на перешкоду) роблять менше, ніж ефективність відбою (зворотного руху). В цьому випадку (при стисканні) амортизатор менше передає поштовхи від нерівностей на кузов, і (при розтягуванні) «притримує» колесо від ударів його пружиною об дно вибоїн дороги.

Фрикційні (механічні) амортизатори в найпростішому випадку являють собою пару з фіксованим зусиллям стиснення. Можлива конструкція з опором, пропорційним переміщенню, з зусиллям, що оперативно регулюється, і т. д. Очевидною властивістю фрикційних амортизаторів є те, що їх опір не залежить від швидкості переміщення важеля. Тому вони у прямому значенні слова є  демпферами , оскільки виконують лише одну із зазначених у визначенні амортизатора функцій - гасіння коливань. Переваги - простота і відносна ремонтопридатність, знижені вимоги до механічної обробки деталей, умов експлуатації, стійкість до дрібних пошкоджень. Принципові недоліки - непереборне знос  поверхонь , що труться  , і наявність деякого зусилля страгування , позбутися якого без ускладнення механіки неможливо. Як результат – на автомобілях цей тип амортизаторів давно не застосовується, зберігаючись лише на окремих зразках військової техніки. Також у легких та/або низькошвидкісних транспортних засобах (мопеди, трактори тощо) роль фрикційного гасителя коливань може виконувати тертя між деталями підвіски.

Одна з наймасовіших фрикційних конструкцій, що амортизують, у старих автомобілях - листова  ресора , яка поєднувала в собі функції пружного елемента і демпфера, що працює за рахунок взаємного тертя листів ресори.

Гідравлічні амортизатори набули найбільшого поширення. У гідравлічних амортизаторах сила опору залежить швидкості переміщення штока. Робоче тіло - олія (воно ще є мастилом). Принцип амортизатора полягає у зворотно-поступальному русі поршня амортизатора, поршень через невеликий отвір перепускає масло з однієї камери в іншу, перетворюючи механічну енергію на теплову.

Жорсткість амортизаторів залежить від початкового налаштування перепускних клапанів (для амортизаторів масового призначення початкове налаштування задає виробник на заводі одноразово на весь час експлуатації; в амортизаторах спортивного призначення жорсткість може регулювати користувач), початкової в'язкості рідини (олії) і температури навколишнього середовища яка впливає рідини (олії).

Гідравлічні амортизатори поділяються на кілька підвидів:

  • За конструкцією:
    • важільні (поширені до 50-х - 60-х років)
    • двотрубні (основний тип в даний час)
    • однотрубні (набувають поширення)
  • По тиску всередині амортизатора:
    • без газового підпору (у народі їх називають просто олійними)
    • з газовим підпором низького тиску
    • з газовим підпором високого тиску

Газова підпірка, як правило, слабко впливає на жорсткість амортизатора, але значно збільшує стабільність характеристик в умовах сильних навантажень; при повсякденній їзді різниця зовсім непомітна.

 

Також до Вашої уваги 

 

СТО Рено Бус Сервіс, вул. Янтарна 7/5, Київ Ми пропонуємо наступні поширені послуги: комп'ютерна діагностика Renault Master і Renault Trafic ремонт двигуна Рено Мастер (ремонт поршневий, заміна ременя ГРМ, ремонт турбіни, стартера, радіатора і інших елементів ДВС) ремонт гальм Рено Трафік, заміна колодок, дисків і супортів ремонт коробок передач Рено Трафік (КПП і РКПВ), заміна зчеплення в зборі, диска або корзини зчеплення
ремонт ходової Рено Мастер, заміна стійок стабільзатора, амортизаторів, сайлентблоков ремонт рульового керування Renault Trafic, заміна рульових тяг Renault Master заміна витратних (заміна масла, заміна фільтра повітряного, масляного, паливних фільтровного, фільтра салону) заміна свечейподогрева двигуна на Рено Мастер ремонт форсунок Рено Трафік на всіх двигунах, регулювання уприскування, демонтаж і ремонт дизельних форсунок програмування ЕБУ ремонт електріктро обладнання Рено Трафік видалення фільтр сажі, ремонт роботізірованих коробок передач Рено Трафік і Рено Мастер

#ремонтреномастер #кппренотрафік #роботрено #ізітроніктрафік # кппмастер #rbs #renaultmaster #renaulttrafic #шротрено #запчастинитрафік #маслореномастер #колодкитрафік

Прикрепления: Картинка 1
Категория: Ремонт микроавтобусов Renault | Просмотров: 939 | Добавил: melnikoff | Теги: АМОРТИЗАТОР | Рейтинг: 5.0/2

Всего комментариев: 0
avatar