20:47 Зчеплення на Рено Трафік 1,6дці 1,9дці 2,0дці 2,5дці. Вчасна заміна та професійне водіння | |
RBService Рено Бус Сервис Киев ЯК ЗБЕРЕГТИ, НЕ СПАЛИТИ ЗЧЕПЛЕННЯ НА РЕНО ТРАФІК 1,6-2,5дці. Заміна вижимного підшипника Рено Мастер 2,3 -3,0дці Процес знищення зчеплення на Рено Трафік та Рено Мастер, в якому винуватцем може бути водій, а не поломка автомобіля, відбувається найчастіше на механічній коробці передач. Що таке зчеплення і що ж можна в ньому спалити?
Механізм зчеплення складається з маховика, корзини зчеплення і диска зчеплення. Інші елементи можуть бути різними в залежності від типу трансмісії, конкретному автомобілі. Диск зчеплення - це елемент системи зчеплення, що складається зі сталевої внутрішньої частини, в центрі якої знаходиться шліцьова частина, а по колу шліців, як правило, встановлені демпферні пружинки. Далі від центру розміщена робоча поверхня, наклади. Кошик зчеплення складається з корпусу і пелюсткових пружинних елементів. Вона жорстко закріплена до маховика двигуна, виконує функцію збільшення і ослаблення сили тертя між маховиком і диском зчеплення. Коли двигун працює і включена нейтральна передача, пелюстками кошика диск зчеплення притиснуті до маховика. Вся ця конструкція обертається разом з колінчастим валом двигуна і з первинним валом коробки передач. Як тільки ви вирішили ввімкнути передачу - ви натискаєте на педаль зчеплення. За допомогою елементів гідравліки і гальмівної рідини яка знаходиться в системі, передається тиск на вижимний підшипник. Він впирається в пелюстки кошика вони зменшують тиск на диск зчеплення. Між диском зчеплення і маховиком зменшується тертя, обертання двигуна не передається на первинний вал коробки передач і під час включення передачі за допомогою шестерень трансмісії ви поєднуєте в КПП первинний і вторинний вали (вторинний вал з'єднаний на пряму з диференціалом, далі від нього через піввісі передається крутний момент на колеса). Плавно відпускаючи педаль зчеплення процес відбувається в зворотному порядку. Проблема в тому, що пустивши педаль зчеплення різко, двигун отримає моментальне навантаження, сильний ривок, з якою, яким не може впоратися. При збільшенню часу відпускання педалі зчеплення диск, який прагне притулитися до маховика почне пробуксовувати , в цей момент в процесі тертя різко зростає температура на поверхнях як маховика, так і диска. Температура між ними зростає завжди, але чим довше триває процес відпускання педалі, тим температура вище і диск зчеплення починає перегріватись та горіти. Звичайно ж, не в прямому сенсі слова. В реальності він перегрівається, виходячи за межі робочої температури. Це призводить до надмірного його зносу і надалі до ранньої його заміни. Renault Bus Service Рено Бус Сервіс Київ
Також пропонуємо СТО Рено Бус Сервіс Київ, вул. Янтарна 7/5, м. Київ. Ремонт робота Рено Мастер Ремонт ізітроніка Рено Трафік Ми пропонуємо наступні поширені послуги: комп'ютерна діагностика Renault Master і Renault Trafic ремонт двигуна Рено Мастер (ремонт поршневий, заміна ременя ГРМ, ремонт турбіни, стартера, радіатора і інших елементів ДВС) ремонт гальм Рено Трафік, заміна колодок, дисків і супортів ремонт коробок передач Рено Трафік (КПП і РКПВ), заміна зчеплення в зборі, диска або корзини зчеплення ремонт ходової Рено Мастер, заміна стійок стабільзатора, амортизаторів, сайлентблоков ремонт рульового керування Renault Trafic, заміна рульових тяг Renault Master заміна витратних (заміна масла, заміна фільтра повітряного, масляного, паливних фільтровного, фільтра салону) заміна свечейподогрева двигуна на Рено Мастер ремонт форсунок Рено Трафік на всіх двигунах, регулювання уприскування, демонтаж і ремонт дизельних форсунок програмування ЕБУ ремонт електріктро обладнання Рено Трафік видалення фільтр сажі, ремонт роботізірованих коробок передач Рено Трафік і Рено Мастер #ремонтреномастер #кппренотрафік #роботрено #ізітроніктрафік # кппмастер #rbs #renaultmaster #renaulttrafic #шротрено #запчастинитрафік #маслореномастер #колодкитрафік Також до Вашої уваги Ремонт кпп на Рено Трафік, Київ
Прикрепления: Картинка 1 · Картинка 2 | |
|
Всего комментариев: 0 | |